top of page

Review: NIVEA Protect & Care Deodorant for your underarms!

Assalamualaikum & Hi guys! Bila takda trip ke mana-mana minggu ni tu rasa macam aih, terpanggil2 hutan ni. Hahaha tapi chillax lah. Kurang trip, banyak lah masa untuk blogging, right? 😉 So ceritanya, I received my pack of NIVEA Protect & Care, long lasting protection for your underarms 😊

So, apa yang specialnya dengan NIVEA PROTECT & CARE deodorant ni? Ramai yang taktau, kulit bawah lengan a.k.a ketiak ni adalah part yang sangat-sangat sensitif. Kenapa? Sebab, bila kita cabut, or especially cukur part tu, nanti bulu-bulu tu kemimungkinan besar akan tumbuh dalam kulit & menyebabkan pembesaran pori-pori dekat area situ. Lain-lain, mungkin juga masa cukur tu tiba-tiba ehh terluka pulak kan haa dah masalah . Mesti ramai kan sebenarnya yang alami masalah ni 😫

Jadi apa penyelesaiannya? Penyelesaiannya, NIVEA dah keluarkan satu produk, iaitu NIVEA Protect & Care, yang mana deodoran ni diperkaya dengan esen NIVEA crème which akan bagi perlindungan yang berpanjangan up to 48 jam tau! Formula dia sangat bagus jadi nanti pakai lama-lama lembutt & licin je bawah lengan tu. Dahlah wangi pulak tu, so memang takpayah risau orang sebelah pengsan bila ketiak berbau hahaha 😂🙈😂🙈 So kepada semua, boleh try dapatkan deodoran ni. Seriously, bau wangi sangat (Ann jenis yang sensitive sikit dengan bau, kalau tak sesuai mudah kena pening kepala, tapi yang ni sangat ok) & yg penting tu fungsi perlindungan untuk bawah lengan kita. 

Harga cuma RM11.30 sebotol untuk roll-on (50ml) & RM17.50 untuk yang spray (150ml). Boleh juga layari facebook NIVEA, www.facebook.com/mynivea untuk info lanjut.

Dan info tambahan, kepada yang berminat dengan sukan larian, NIVEA ada organize NIVEA Care Run pada 29 Oktober 2017 (5km). Harga pendaftaran cuma RM65, sebab nanti dapat run kit & NIVEA goodies yg worth more than RM100 tau! So, yang nak register, boleh log on to www.niveacarerun.com.my. Cepat tau, sementara diorang masih open untuk registration 😘 Til next entry guys!  


bottom of page